Schoonmaakservice GORIS staat voor topkwaliteit in schoonmaakonderhoud. Daarom stellen we de hoogste eisen aan onze schoonmaak medewerkers. Alle werknemers dienen als basis de Nederlandse taal te beheersen, zodat goede communicatie kan plaatsvinden tussen schoonmaker en opdrachtgever.
Logsysteem voor systematisch en gecontroleerd schoonmaakwerk. Van het werkprogramma wordt een logsysteem aangelegd, waarin alle dagelijkse en periodieke handelingen worden beschreven. Deze handelingen moeten elke werkdag door de schoonmaker worden gelezen en uitgevoerd. Daarnaast kan het logsysteem door de opdrachtgever worden gebruikt om bepaalde wensen of opmerkingen kenbaar te maken. Met behulp van het logsysteem en regelmatige controlerondes, kan de voorman of rayonmanager de afgesproken kwaliteit zorgvuldig bewaken. De controlerondes worden door middel van het VSR-DKS systeem uitgevoerd.
Gediplomeerde kwaliteitscontroleurs Vier keer per jaar wordt er samen met de opdrachtgever een kwaliteitsmeting op basis van het VSR-KMS systeem uitgevoerd. Bij Schoonmaakservice GORIS zijn twee gediplomeerde VSR-KMS controleurs werkzaam. Naast deze kwaliteitsmetingen is het van groot belang om regelmatig contact te onderhouden over eventuele knelpunten en wijzigingen in het schoon te houden kantoorgebouw.
Klanttevredenheids-mailsysteem Om de klanttevredenheid goed te kunnen bewaken, hebben wij een klanttevredenheids-mailsysteem geïntroduceerd. Vier keer per jaar ontvangt de klant een mail van Schoonmaakservice GORIS, waarin kan worden aangegeven hoe men de diensten ervaart en wat er eventueel verbeterd zou kunnen worden.